Subject: AS B-plast päring
From: "Siimo Sedrik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 13 May 2025 15:09:15 +0300

Tere

Saadame Teile asendiplaani joonise kooskõlastamiseks.

Soovime aadressil Mäe plats 21, Käina, Hiiumaa püstitada tenthalli,
manuses olevale joonisele märgitud punase joonega alale.

Antud ala on meie sisehoov aga asub osaliselt teekaitse tsoonis. Halli ja
tee vahel kasvavad puud ja põõsad.

Jääme ootama Teie vastust.

Lugupidamisega / Best regards,

Siimo Sedrik

+372 511 5909

AS B-plast

Mäe plats 21, Käina 92101

Hiiumaa, ESTONIA

Phone +372 463 6646

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.bplast.ee> www.bplast.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.